Main Menu
Ik dienas mēs pilnveidojam un uzlabojam mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti un klientu apkalpošanas kultūru. Tāpēc mums ir ļoti svarīgs jūsu viedoklis par to, kā mums tas izdodas – gan tad, ja apkalpošana jūs apmierina, gan arī tad, ja radusies kāda problēma vai ierosinājums. Lūdzu, dalieties ar mums par to!
SAVU VIEDOKLI VARAT IZTEIKT JUMS ĒRTĀKĀ VEIDĀ:
- Mutiski vai rakstiski (norādot savu vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru vai adresi) varat griezties pie attiecīgās nodaļas virsārsta vai virsmāsas.
- Mutiski vai rakstiski (norādot savu vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru vai adresi) varat griezties administrācijā – pie Ārstnieciskās direktores dr. Ingas Ozoliņas (4. stāvs, A korpuss; ar ārstniecību saistītos jautājumos), galvenās māsas Antras Kuprišas (3. stāvs, A korpuss; ar pacientu aprūpi saistītos jautājumos), klientu apkalpošanas nodaļas vadītājas Ineses Jurdžes (1.stāvs, poliklīnikas reģistratūra, C korpuss; ar klientu reģistrāciju un apkalpošanu saistītos jautājumos).
- Aizpildot iesniegumu vai labo vārdu veidlapu un iemetot to Pateicību, iesniegumu un ierosinājumu kastē, kas atrodas Vidzemes slimnīcas poliklīnikas reģistratūrā 1. stāvā, C korpusā, Valmierā, Jumaras ielā 195 vai nosūtot uz e-pasta adresi: [email protected].
- Elektroniski izvēloties sev interesējošo veidlapu:
IZTEIKT PATEICĪBU
NOSŪTĪT IEROSINĀJUMU
NOSŪTĪT IESNIEGUMU PAR PROBLĒMU
IZTEIKT PATEICĪBU
NOSŪTĪT IEROSINĀJUMU
NOSŪTĪT IESNIEGUMU PAR PROBLĒMU